tirsdag 18. januar 2011

Velkommen

Jeg har laget en fagblogg som jeg vil bruke for å dokumentere faget "foto", som egentlig er et fag kombinert med "trykk", men den delen fullførte jeg høsten 2010. Her kan du følge med på hva jeg lærer og hvordan jeg utvikler meg.

Den første timen hadde jeg idag. Da laget vi blogg :)

Faget går ut på å lære om digitalt foto. Det gjelder komposisjon, kamerainnstillinger, lys etc.

Jeg vil bruke mitt kompakte digitalkamera Canon IXUS 100IS endel, men også låne speilrefleks fra skolen.



Disse to bildene over er fra sommerferien min 2010. Det nederste er i Mo i Rana og det øverste er i Bodø.

Ellers har jeg et picasa nettalbum med mange bilder som jeg har tatt: http://picasaweb.google.com/tonjeMYR

4 kommentarer:

  1. Gratla med fagblogg tonje:)
    Dette fikse du... kjekt å følga me på ka du jobbe me!
    klemmen

    SvarSlett
  2. Sweet:D Dette skal følges med på vettu:)

    SvarSlett
  3. Det blir spennende :D Gleder meg til å følge!

    SvarSlett
  4. Hurra :) Da blir det ekstra gøy å gjøre lekser!

    SvarSlett